tiistai 2. helmikuuta 2010

Love actually

Auringonnousu.

Olen päättänyt usein että tämä oli nyt tässä
että en jaksa, en halua
että en vatvo enää, en jää mihinkään vanhaan
ja silti
silti varmaan rakkain ihminen jonka tapaan tällä viikolla
on luokkakaveri neljän vuoden takaa.
Johon olen kyllästynyt monta kertaa.
Jonka olen vienyt humalaisena kotiini
Jota olen rauhoitellut seuraavana aamuna.
Joku joka on yhä kaunis
ja välillä havahdun:
minä näytän peilissä samalta kuin hän

Auringonnousu
nopea aamu
rankka päivä
ja minä vain nauran
poskiontelot painavat flunssasta
kaupan ovi tuo kylmää ilmaa sisään
ja sitten
minä vain nauran
Kaksi, kolme miesasiakasta ruokaostoksineen alkavat hymyillä ja niitä naurattaa
kerron että olen väsynyt
mutta samaan aikaan en voi lopettaa nauramista


Aion olla iloinen.
Aion olla onnellinen.

Tämä blogi on perustettu idealle löytää jokaisesta päivästä pieniä ilon- tai onnen aiheita
Mahdolliset kirjoitusvirheet ym. kuuluvat asiaan.


Menen Kamppiin
ostan suihkugeelin sijaan Love etc. tuoksun Body Shopista
Menen Wayne's coffeehin kaakaolle
levy soittaa Egotrippiä ja J. Karjalaista,
on kaikki niin kuin ennenkin
Tuoksussa on ripaus vanilijaa.

Ei kommentteja: