maanantai 22. marraskuuta 2010

Then look a bit harder

Kuvassa toinen puoli tukasta on harjattu
toinen harjaamatta
irvistän kameraan joo huomenta minä
<3

Roballa
mies tulee uudestaan sohvarykelmän luo
minä
voit sä liittyä seuraan jos haluat
juon teetä ja luen uutta Evitaa
mies
kato mä ostin uuden paidan
se on kiva
sopii sun housuihin
(molemmat vaatteet on mustia)
ja tää huivi
kun mä oon runoilija
se on edelleen miestä

sanoo jotain
haiskahtaa edelleen liikaa siltä että on juonut
kieltäydyn
joo ei
no jos kuitenkin
ei
nostan keskisormen hitaasti ylös
mies jää katsomaan
oot ihana
moikkaan
ja olen raivostunut

mies käy pokaamassa jotain pöydässä istuvaa
yrittää kauan
saa potkut
lähtee,
katsoo ovesta
ulkoa
luen lehteä
toista pokauskohdetta alkaa naurattaa
menen facebookiin ja kirjoitan tilapäivitykseen maanantai :DD

päivä venyy
ei ole paras
myöhemmin sitten.

Ei kommentteja: