tiistai 30. marraskuuta 2010

Olen nähnyt

Keskipäivällä
luen eilisiä muistiinpanoja:
+ ihanan iloisuus tms. <3
kiva olla
-> sen huomaa
suojele herkkyyttä, sä <3

kuuntelen Scandinavian music groupin 100 km Ouluun
ulkona aurinko peilaa hankia
kirjoitan saman Facebookiin
olen onnellinen

junassa
eilen aamulla
puhelun jälkeen kirjoitan päiväkirjaan
(siihen jonka takakansi irtoilee aina)
loppujunamatka menee ohi
tullaan pian Mäntsälään
ovella ajattelen että nyt mä olen täällä ja mulla tulee muuten olemaan hyvä päivä
ja se on <3

Mäntsälässä on kylmää ja aurinkoista
mietin minne suuntaan lähteä kävelemään
kysyn yhdeltä
ei tiedä
kysyn toiselta
se ei tiedä
kävelen asemalta ulos
sama nainen ja joku toinen ja pikkulapsi
niin mihin suuntaan
nainen
me voidaan heittää sut

päivä on rauhallinen maanantai
hyvä
ajattelen että tämä
se aamuinen
kun muisto koulukiusaamisajoilta palaa
se ei enää niinkään nosta suojamuuria
se tuo entistä herkemmäksi
jotenkin lähemmäksi

kuudelta
me voitais heittää sinut Keravalle
no mulle käy tuo juna-asema myös
26 kilometria ovat nopeat, hyvät
nainen juttelee
mies juttelee
ennen kuin lähdetään ostan enkelisuklaapussin
ei me
no ottakaa ny <3

laitan biisin soimaan uudestaan
jatkan kirjoittamista
rakastan

Ei kommentteja: