torstai 13. toukokuuta 2010

Niin kaunis

On joku alkuviikko
ilta aamu
peili
katson ja hätkähdän:
minä olen kaunis

on ilta, olen ottanut kuvia
(ne eivät toimi)
mutta peili
siitä voisi ottaa kuvan
muistaa
minulla on saksittu otsatukka
piirteet ovat kauniit



olen saanut viestin
menen lunastamaan lipun
ai niin mä en muistanu laittaa siihen sukunimeä
(se löytyy silti listalta <3
joo mä luin sen viestin ja aattelin
ja joku tunsi sut)
hassu esitys
hassu ja kaunis ja
lavalla tuttu
minä herkistyn kun jokin
näytelmä loppuu tarinaan
se on loistava

taputukset ja minä tunnen nämä ja tämä oli
(ja kaipaan)

ennen esitystä
porkkanoita ja oliiviöljyä pöydällä
minulla on tylsää
menen hymyilemään

näen tutun
tunnistan väliajalla

esityksen jälkeen
Pan soittaa huilua
jotain muuta


minä tässä ja mahdottomuus
soitan
kiroan
(se sana toimii aina lavalla
hassua)

tulen kotiin
täällä on satanut
kävelen etupihan kallioilla
koivunlehti
joku tekee ruokaa
rakastun
taas tähän

Ei kommentteja: