lauantai 15. toukokuuta 2010

Kävin täällä

Jonna Tervomaa ja Läpikulkumatkalla video
pöydällä se Rainbown suklaa viinirypäleitä lippu kengät kertaa kaksi

(kun menen nukkumaan ja pelkään etten herää viideksi
olen soittanut
olet unessa
linnut herää kolmelta
neljältä
ja silloin on jo valoisaa.)




olen Karhulassa linja-autoasemalla
makkaraperunat paikalliselta
tuuli
bussi
kuski sanoo että voi jos koko omaisuus vois mahtua tommoseen
mustaan kassiin
nää on töitä
(se olen minä)
menen istumaan jään miettimään
laukku mahtuu paikalle, minä mahdun paikalle
heitän kengät pois

toisella linja-autoasemalla
en muista puita vaikka olen katsonut niitä kuusi vuotta
lokki lentää maahan kuin paperilennokki

paper planes

kaupunki on kaunis ja valossa aamulla kello kuusi
kaunis
tulen kotiin
poimin pari koivunlehteä
ne ovat kauniita
minä olen kotona.

Ei kommentteja: