tiistai 27. heinäkuuta 2010

I'm not scared just changing.

Leikkaan lehdestä kuvan naisesta
nainen on tanssija, kuva mustavalkoinen
kuvassa nainen nojautuu taaksepäin
silmissä samanaikaisesti epäröintiä ja
varmuutta

olen vain lähtenyt tänään
ystävä soittaa
haluutsä vielä nähdä
joo
menee pari tuntia

menen Hakaniemeen
siinä Monkin paidassa ja pikkuharmaassa
löytyy pari Imagea
Jani Toivolan haastattelu ja ajatuksia isyydestä
(luen sen
taas ajan kanssa)
ja tarjoilijapaita
se on samalla niin outo
samalla täysin minua
paita maksaa euron

(kun tulen liikkeestä mietin että vaatemakuni on outo
hobitti ja tarjoilija
ei ole.)

soittaa toinen ystävä
kävelen ne samat liikkeet ja löydän enemmän, näen enemmän

kuin silloin
aikaisemmin

tuttu on ottanut loparit Alepasta
se olikin kadonnut

puhutaan

tämän jälkeen osaan mennä
Kinopalatsi
sinä
mä en tiedä minne mä haluun
halusin kertoa
kirjoitin sitten

sanon toiselle ystävälle että
olen sillai eronnut
sillai

leikkaan otsatukasta pari senttiä sieltä ja täältä
tukasta tulee kaunis
keskiviikon konsertissa Pink ja I'm not dead
"I'm not scared just changing"
(keikan jälkeen olen hetken sitä mieltä etteivät Moore ja Hart sovi toisilleen,
se on heijastus)
sanon sinulle että

ja tunne tippuu alas

Ei kommentteja: